DO CELÓW KIEROWANIA

Do celów operatywnego kierowania gospodarką turystyczną opracowywane są szczegółowe, wycinkowe i doraźne plany. Dotyczą one po­szczególnych faz działania. Do tego rodzaju planów w.turystyce zali­czamy, plan stabilizacji gospodarki, plan rozwoju i realizacji jnwestycji, plan kredytowy, plan działania na rynku, plan działań na rynkach zagranicznych, plan poprawy gospodarki kadrami, materiałami i surow­cami; plan postępu technicznego i organizacyjnego, plan stosowania cen elastycznych, plan rozwoju produkcji pomocniczej i półfabrykatów, plan  reklamy i działania marketingowego, funduszu płac.  Plan marketingu zawiera więcej – elementów niż’ wytwarzanie i zbyt; marketing zawiera w sokie szczegółowe ‘ dane; dotyczące sposobu postępowania przedsię­biorstw próżnych sytuacjach i na. różnych rynkach.

Cześć! Witaj na moim serwisie o podróżach i turystyce. Znajdziesz tutaj wiele moich wspomnień z wyjazdów. Zamieszczam tutaj wiele pomocnych rad dotyczących wyboru miejsca na wakacje, a także jaki środek podróży wybrać. Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tutaj zamieszczam i zostaniesz na dłużej.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)