POPYT W REGIONIE
Jeżeli chodzi o popyt to w regionie mamy do czynienia’ z przypuszczalnymi, orientacyjnymi, lecz ciągle płynnymi jego wielkościami i rodzajami. W związku z tym; w planowaniu regionalnym dużą rolę będą odgrywały informacje o potrzebach i popycie na dobra turystyczne,występujących w nich zmianach lub przewidywaniach na przyszłość. W warunkdch normalnie funkcjonującego rynku region turystyczny musi zdobywać inforrriacje o turystach i nowych potencjalnych ich potrzebach. W-związku’z tym powinny‘być planowane badania marketingowe działania systemowe ujmujące analizę; rynku, promocję sprzedaży funkcjonowanie kanałów dystrybucji. W gospodarce planowej w turystyce można wykorzystać doświadczę-‚ nia‘innych krajów socjalistycznych. W.NRD-zwraca się np. uwagę na – szczegółowe opracowanie zaopatrzeniamateriałowo-surowcowego Plan rozwoju turystyki w Czechosłowacji składa się z kilku części zadań rozwoju ruchu turystycznego, przychodów w turystyce.
Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: